Vámpírrejtek Kérdezz-felelek - Mit terveztek nyárra?


Sziasztok!

Igen, tudom, dög vagyok már azért is, mert ritkábbra tettem a fejezeteket, és most sem azt hoztam, de úgy tűnik, ez a nyár nem éppen ihletben gazdag számomra. Remélem azért elfogadjátok tőlem ezt a kis szösszenetet is, amiben a szereplőinkkel ismerkedhetünk meg jobban, azon belül is megtudhatjátok, eddig kinek hogy áll a nyara. A végén lévő kérdés viszont nektek szól, kommentben írjátok le kérdéseiteket, amikre szeretnétek tőlük, róluk választ kapni 😃



     A nyár közepén járva mindenkinek legalább egyszer felvetül az a gondolat, vajon a vámpírok hogyan, mivel töltik a nyarukat. Sokan azt gondolják, buliznak ugyanúgy, mint az emberek, mások azt hiszik, minden a szokásos kerékvágásban megy tovább. Vajon minden vámpír ugyanúgy gondolkodik erről?

     A válasz egyszerű. Nem, mert nekik is lényeges az évszakok változása, vannak programjaik, szeretnek lazulni. Hiába élik át több százszor vagy akár ezerszer a nyár varázsát, nem tudják megunni.

     Nézzünk néhány véleményt a nyári programokról:

  - Nem csinálok semmi különöset ebben a szezonban, mivel nincs saját testem... még... vagy már. Pontosan nagam sem tudom, ezt hogy kéne megfogalmaznom. A lényeg, hogy ezen a nyáron valószínűleg csendben meghúzom magam, és Mea programjait fogom a homályból nézni - nyilatkozta a témában Asami. Nem is csoda, hogy így gondolja, hiszen tényleg már a kezdetek óta (amikortól becsatlakoztunk az életükbe) Mea testébe van zárva.

  - Asamival ellentétben, nekem nagyon is sok dolgom lesz - kezdte a nyilatkozatát Daiki. - A Rejtekben szinte mindenki megbolondult a nyár melegét megérezve. Komolyan, lassan az egész bagázst meg kell kínoznom. Fesztiválozni akarnak, értitek? Koncerteket, piálást, és úgy rázni magukat, mint egy rakás emberi tini. És azt akarják, én szervezzem meg ezt! Hol maradnak a jó dolgok? Oké, talán szex még lehet valamennyi csajjal, na de azért én azt fesztiválok nélkül is el tudom érni. Nem hiszitek? Figyeljetek csak! - Ezután Daiki kicsit idegbajos módon csörtet el a teremből, feltehetőleg, hogy valami csajt kereasen magának... De az idegállapotát inkább megkínozna valakit.

  - Hát ez kész! - nevetett fel Genki a haverja után nézve, majd rájött, hogy az olvasók a válaszára várnak a kérdésre, miszerint mondja el, mi a programja a nyárra. - Abban biztosak lehettek, hogy sem Daikivel, sem Asamival nem egyezik a programom. Én nem keresem se a testem, se fesztiválszervezéssel nem foglalkozom. Hogy akkor mivel? Mi? Ja, hogy most el kéne mondanom? Én spontán ember vagyok, nem tervezek - vigyorogta el magát rá jellemző módon, azonban a többség sejti, hogy csak nem akarja nyilvánosság elé tárni, ami amúgy is magánügye. De ugye az olvadók kíváncsisága határtalan.

  - Hát... Én valószínűleg nem fogok semmi szórakoztatót csinálni. Talán segítek Asaminak megkeresni a testét, vagy lehet végig aludni fogok. Á, nem vagyok lusta - nevetett fel a csapat kakukktojása, az emberlány, aki úgy tűnik, nem fél attól, hogy egy csomó vámpír veszi körbe.

     Akkor folytassuk is a kérdezősködést. Van valakinek kérdése?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj valamit, és választ kapsz! 😉